top of page
Zurix Trading & Consulting GmbH
c/o GRP Gloor Ruggli Partner
Freiestrasse 204 8032 Zürich
Zurix Polska Sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 75
43-300 Bielsko Biała
NIP: 5472118450
Zurix Trading & Consulting GmbH
c/o GRP Gloor Ruggli Partner
Freiestrasse 204 8032 Zürich
Zurix Polska Sp. z o.o.
ul. Jana III Sobieskiego 75
43-300 Bielsko Biała
NIP: 5472118450

JAKOŚĆ I GWARANCJA
Oddajemy Wam produkty wykonane z podzespołów o wysokiej jakości, zgodnie z najnowszymi trendami i przeznaczone do użytku profesjonalnego. Na polerki udzielamy 2 lata pełnej gwarancji bez względu na to czy maszyna użytkowana jest amatorsko czy zawodowo.
SERWIS
Zanim wyślesz maszynę do serwisu możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail kontakt@evoxa.pl lub messenger na naszym fanpage'u www.fb.com/evoxa. Postaramy się, wyjaśnić nurtujące cię kwestie związane z urządzeniem i zaoszczędzimy w ten sposób Twój czas i naszego serwisanta. Jeżeli okaże się, że jest potrzeba wysłania urządzenia do serwisu to zastosuj się do poniższych wskazówek:
1. Przygotuj zgłoszenie serwisowe (może być odręcznie) podając:
- opis uszkodzenia, objawy itp.
- dane adresowe do odesłania maszyny po serwisie
- nr telefonu do kontaktu
- adres e-mail
2. Jeżeli urządzenie jest na gwarancji, koniecznie włóż do pudełka kopię dokumentu zakupu. Jeżeli nie posiadasz jego wersji papierowej lub nie masz możliwości wykonania kopii, możesz wysłać wersję elektroniczną w postaci skanu lub zdjęcia na adres e-mail serwisu. Pamiętaj aby podać swoje dane i model urządzenia którego dotyczą.
3. Na adres e-mail serwisu możesz wysłać również zdjęcia lub film wyjaśniające Twój problem z urządzeniem.
UWAGA! Wszystkie maszyny, które dotrą do serwisu bez wymaganych informacji lub kopii dokumentu zakupu będą czekały na ich uzupełnienie. Jeżeli więc zależy Ci na sprawnym serwisie postaraj się niczego nie pominąć.
tel.: 888 487 330
e-mail: service@evoxastore.com
Adres do wysyłki sprzętu:
Serwis Evoxa
ul. Łanowa 151
43-400 Cieszyn

bottom of page